REVIEW: Essence 3D eyeshadow (irresitable first love)

Iedereen heeft ze wel eens een keer gezien. De 3D eyeshadows van Essence. Sinds dat ze in het assortiment kwamen zijn ze heel geliefd. Ik heb hier zelf maar 1 oogshaduw van en deze zal ik nu even voor jullie reviewen.

nieuw16

De verpakking is nogal strak. je hebt een grijs/zilver ‘potje’ met een doorschijnende deksel. Op deze plakt een sticker met ‘WOW’, ik denk dat het wil zeggen dat het best wel een goed product is. En ik vind het eigenlijk ook wel een goed product. Op het dekseltje staat zoals gewoonlijk de naam van het merk (Essence) en de naam van het product (3D eyeshadow). Op de achterkant heb je de naam van de kleur (Irresisteble first love), wat meer informatie over het product, de hoeveelheid die je krijgt (2,8g) en de streepjescode. Er zit ook een hele leuke 3D patroon in de oogschaduw

IMGP3211

Het product zelf is super. Ik ben hier heel tevreden over. Er zitten in beide kleuren glitters, maar het is ook niet overdreven. Het is ook goed geprimenteerd. Ik heb deze duo eigenlijk gekocht voor de roze kleur. Ik vond hem mooi en ik wou graag een roze kleur met wat glitters. De grijze kleur is ook mooi en goed gepigmenteerd en met de twee kleuren kan je een mooie, subtiele look maken (roos op het bewegend ooglid en grijs in de arcadeboog). Misschien is het wel wat BLING BLING door al de glitter, maar als je het subtiel aanbrengt, moet het wel lukken. Zoals bij alle oogschaduws met glitter is er altijd wel wat fall out. Hou dus zeker een stukje papier (ik doe het meestal met !ongebruikt! wc-papier en daarmee gaat het perfect.) onder je oog zodat het papiertje de fall out kan opvangen.  Ookal heeft het wat fall out. De kwaliteit van deze oogschaduw zijn toch wel heel goed.

xoxo AriBella

Leave a comment